Sabtu, 10 Julai 2010

Bengkel Asas Pembinaan Blog Kelab & Persatuan

Assalamualaikum...

Hari ini bertarikh 10 Julai 2010 Kelab Sahabat dengan rasminya mempunyai blog sendiri.Untuk pengetahuan semua memang sedia maklum sebelum ini Kelab Sahabat tidak mempunyai blog.Tetapi pada sem ini pihak universiti telah mengadakan satu bengkel untuk semua kelab & persatuan belajar membuat blog sendiri.Tujuan dilakukan bengkel ini adalah untuk mengajar pelajar menguruskan dan mengemaskini semua tentang kelab & persatuan secara online.Pada sem ini juga pihak universiti telah menetapkan segala laporan aktiviti yang telah dijalankan dikemaskini di dalam blog.

Bengkel ini berlangsung selam 2 hari bermula pada 10 Julai-11 Julai.Bengkel ini mengajar cara-cara mereka dan mengemaskini blog.Dengan adanya bengkel seperti ini dan diaplikasikan, maka ahli-ahli kelab & persatuan dapat mengikuti perkembangan sesuatu kelab & persatuan di mana-mana dan oada bila-bila masa sahaja.

Pada 11 Julai akan diadakan hari pelancaran setiap blog kelab & persatuan yang terlibat dalam bengkel ini.Diharap selepas ini blog Kelab Sahabat ini akan berguna kepada semua bukan sahaja pada ahli-ahli kelab juga kepada semua pelajar,masyarakat dan negara.

wassalam...

4 ulasan:

  1. sekalung tahniah diucapakan kepada esco-exco kelab sahabat yang berjaya mengikuti kursus yang dianjurkan oleh pihak uitm segamat johor dan jutaan terima kasih kepada pihak Uitm kerana memberi peluang kelab-kelab di uitm untuk maju setapak lagi dalam pengurusan yang sistematik.

    kepada exco yang terlibat dalam pembikinan blog harap dapat memantau dari segi tatacara bahasa dan kesalahan bahasa yang terdapat didalam blog ini. sekian from ur beloved president

    BalasPadam
  2. excuse not president bt bakal president yg x menjadi la....hahaha.

    BalasPadam
  3. hello i still president k even dah taraf xmenjadi presdent....

    BalasPadam
  4. yela mister president x menjadi...hahaha...erm lps nie tlg la rjin2 update blog nie ye...
    tlg exco2 kelab sahabat ni ye....

    BalasPadam